» jesteś tutaj: » IDD
Informacje wymagane przez Ustawę o dystrybucji ubezpieczeń (IDD)
Aleksandra Alabrudzińska
NIP:6251539159
REGON: 147345392
ul. Gen.
Jordan-Rozwadowskiego 35c
05-230 Ossów
Polska
Adres do korespondencji:
ul. Gen. Jordan-Rozwadowskiego 35c
05-230 Ossów
Polska
Wynagrodzeniem otrzymywanym w związku z proponowanym przez nas
zawarciem umowy ubezpieczenia jest prowizja (kurtaż brokerski) uwzględniona w kwocie składki
ubezpieczeniowej.
Nie posiadamy żadnych akcji i udziałów
zakładów ubezpieczeń.
Numer zezwolenia KNF na wykonywanie dzałalności brokerskiej w zakresie ubezpieczeń: 2774/24
Numer zezwolenia KNF na wykonywanie dzałalności brokerskiej w zakresie ubezpieczeń: 2774/24
Numer wpisu do rejestru brokerów ubezpieczeniowych: 000002653/U
Adres strony internetowej, na której dostępny jest rejestr brokerów:
Rejestr brokerów - prosimy
uzupełnienie jednego z wierszy (wystarczy fragment nazwy). a rejestr wyświetli wszystkie dane na
nasz temat.Adres strony internetowej, na której dostępny jest rejestr brokerów:
Zezwolenia na prowadzenie działalności brokerskiej: zezwolenia
Informacja w sprawie możliwości złożenia reklamacji, wniesienia skargi oraz pozasądowego rozwiązywania sporów.
W każdym
przypadku osoba fizyczna będąca Ubezpieczającym, Ubezpieczonym, osobą uprawnioną z umowy
ubezpieczenia lub poszukującym ochrony ubezpieczeniowej, a także osoba
prawna lub spółka nieposiadająca osobowości prawnej będąca Ubezpieczającym,
Ubezpieczonym lub poszukującym ochrony ubezpieczeniowej (dalej: podmiot składający reklamację)
mogą wnieść reklamacje, tj. skargi, zażalenia skierowane do “Aleksandra
Alabrudzińska” zawierające zastrzeżenia dotyczące usług brokerskich
świadczonych przez “Aleksandra Alabrudzińska”.
Reklamacje można składać w następujący sposób:
1. w formie elektronicznej na adres e-mail: aleksandra@alabrudzinski.pl,
2. w formie pisemnej – osobiście albo przesyłką pocztową na adres do korespondencji,
3. ustnie – telefonicznie pod numer telefonu +48 515 174 311 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) albo osobiście podczas wizyty w siedzibie lub pod adresem do korespondencji.
Odpowiedzi na reklamację “Aleksandra Alabrudzińska” udziela bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, “Aleksandra Alabrudzińska” w tym terminie wyśle informację o przyczynie niemożności rozpatrzenia reklamacji. W takim przypadku odpowiedź na reklamację zostanie udzielona nie później, niż w terminie 60 dni od dnia jej otrzymania.
Jeżeli osoba fizyczna składający reklamację nie zgadza się ze stanowiskiem “Aleksandra Alabrudzińska” wyrażonym w odpowiedzi na reklamację, może wystąpić z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego, a ponadto może wystąpić do właściwego sądu powszechnego z powództwem przeciwko “Aleksandra Alabrudzińska”.
Reklamacje można składać w następujący sposób:
1. w formie elektronicznej na adres e-mail: aleksandra@alabrudzinski.pl,
2. w formie pisemnej – osobiście albo przesyłką pocztową na adres do korespondencji,
3. ustnie – telefonicznie pod numer telefonu +48 515 174 311 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) albo osobiście podczas wizyty w siedzibie lub pod adresem do korespondencji.
Odpowiedzi na reklamację “Aleksandra Alabrudzińska” udziela bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, “Aleksandra Alabrudzińska” w tym terminie wyśle informację o przyczynie niemożności rozpatrzenia reklamacji. W takim przypadku odpowiedź na reklamację zostanie udzielona nie później, niż w terminie 60 dni od dnia jej otrzymania.
Jeżeli osoba fizyczna składający reklamację nie zgadza się ze stanowiskiem “Aleksandra Alabrudzińska” wyrażonym w odpowiedzi na reklamację, może wystąpić z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego, a ponadto może wystąpić do właściwego sądu powszechnego z powództwem przeciwko “Aleksandra Alabrudzińska”.
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich informujemy, że podmiotem uprawnionym dla “Aleksandra Alabrudzińska” do prowadzenia postępowań w sprawach pozasądowego rozwiązywania sporów z konsumentami w rozumieniu tej ustawy jest Rzecznik Finansowy (Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa; www.rf.gov.pl).
Klient będący konsumentem ma także możliwość zwrócenia się o pomoc do właściwego miejscowo Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów.